13 mars, 2012

jupiter och venus: yttrandefrihet och rätt att mobba

mild luft trots det stjärnklara
inatt möter venus jupiter och sverige pratar armhålor
för kvinnor sägs vara från venus och män från mars. venusberg och marsmänniskor verkar debatten vara fylld av i alla fall
          de hävdar sin rätt att tala fritt
          använder den för att kränka och håna
"Om min flickvän hade haft hår under armarna hade jag slagit henne" Tre likes på det.
          ofräscht äckligt vidrigt osexigt skabbigt flatigt *spyr*
hela tiden tillbaks till ruta ett: kvinna ska leva för att behaga man
hela tiden tillbaks till ruta ett: har åsiktstourettes och måste skrika ut vad jag tycker. yttrandefrihet! vi har yttrandefrihet!
                    förlåt mig men jag missade när yttrandefrihet blev synonymt med att mobba.
intill upprorsbilderna länkar facebook hyvelreklam
venushyveln, använd venushyveln
          venus möter jupiter och luften är mild
          sverige pratar armålor: bråkar om rätten till sin egen kropp

1 kommentar: