03 mars, 2012

http://open.spotify.com/track/711zzSv5q7RVG546Xj59xN


Satt ute i solen och gjorde självdiagnosen i spanska (resultat väldigt mycket över förväntan, så lite som jag ägnat mig åt den de senaste veckorna), läste sen ut lite bok. Jag har läst den väldigt sakta, men behöver nog ändå läsa om den för att kunna göra den rättvisa. Känns som att den innehåller så mycket mer än orden. Fin är den också, rent fysiskt.

Och sen tog jag fram symaskinen och omvandlade ett spanskt second hand-fynd till shorts, lagade ett annat spanskt second hand-fynd och trollade bort den förskräckliga utsvängdheten på en mysig tjocktröja. Kände mig fortfarande rastlös efter detta, och skrev lite på mitt projekt. Och sen gick solen ner och jag förvånades över hur långdragen dagen hade känts, trots att jag var ganska sysselsatt. Nu känner jag att det här är lite världens mest ointressanta text, så jag slutar. Är bara lite stolt över att jag var produktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar